Blogarchief

zondag 2 februari 2014

Aanpassingen maken in mijn dagelijks leven

Sinds enkele maanden ben ik bezig met online dingetjes zoeken die ik fijn vind om te zien in het leven van mij en mijn zoon zoals een thuisbibliotheek, schoonmaaklijstjes die je kunt aftekenen en het maken van verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen.
Ik ben over de laatste weken dan dus ook bezig geweest met het maken van tandpasta op basis van kokosolie en baksoda, het maken van allesreiniger, voorbereiden van het opzetten van een thuisbibliotheek en heb vandaag dus een goede schoonmaaklijst gevonden die ik zelf kon invullen en waar niet allerlei, voor mij, onzinnige dingen opstonden.
Uiteindelijk heb ik nu dus een ingevulde en een blanco schoonmaaklijst gemaakt zodat ik wanneer mijn ingevulde lijst niet langer bevalt ik een nieuwe kan invullen.
 

Hieronder kun je het lijstje in PDF formaat vinden.
Schoonmaaklijst blanco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten