Blogarchief

zondag 26 oktober 2014

Een heftige tijd tegemoed gaand

Het wordt weer donker, de tijd van de Wilde jacht is weer aangebroken.
Voorbereidingen worden getroffen voor de grote, belangrijke "feesten" die weer gehouden gaan worden en kinderen worden opnieuw ingewerkt.
De periode die loopt van het najaar tot halverwege januari is er een die heftig is te noemen.
Lijken worden opgewekt uit de dood en demonen worden opgeroepen om te gaan rondjagen op zoek naar slachtoffers.

Enkele weken terug heb ik bezoek gehad van demonen waar ik al langere tijd last van heb.
Anubis was altijd een vaag wezen dat niet duidelijk was in zijn taak naar mij toe.
Fenrir's taak was duidelijk, maar zo niet gelukkig.
Door de jaren heen is er met behulp van therapie en pastoraat/gebed veel veranderd.
Waar ik eerder dagenlang fysiek last had van wat er gebeurde 's nachts werd het meer op afstand staand, treiterijen in mijn huis, naar voor een paar weken terug geblaas, getier en gestamp voor mijn raam omdat ze mijn huis niet meer in mochten.
Voor een paar weken terug is dit in therapie ingebracht waarbij er is gebeden dat mijn ogen dicht zouden vallen voor deze situatie en vanaf dat moment heb ik nog geen demonen meer gezien, zelfs niet de angst dat demonen in mijn huis waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten