Blogarchief

zaterdag 16 november 2013

Update deel 2: Hacken en meer

Slapen lukt nu niet.
Ik ben vannacht om half 4 wakker geworden uit een best heftige nachtmerrie(niet traumagerelateerd) en opnieuw inslapen lukte me niet.
Omdat ik me hierdoor "verveelde" en weinig andere dingen kon doen heb ik nogmaals geprobeerd om mijn 2e emailadres te kraken.
In mijn vorige blog schreef ik dat deze gehackt was en uiteindelijk blijkt ook dat dit inderdaad gehackt is geweest.
Wat er precies is gebeurd weet ik nog steeds niet, maar het hacken van mijn account was door een behoorlijk krachtig persoon gebeurd, want ik kon ook met mijn beveiligingsvraag of mijn andere emailadres geen toegang tot dit account krijgen.
Uiteindelijk na tig keer proberen en telkens opnieuw de goede informatie invoeren.
Na een vragenlijst met welke onderwerpen hadden je meest recente emails, wat zijn de emailadressen van mensen uit je contactenlijst en soortgelijke vragen gaf hij eindelijk aan dat ik toegang kreeg tot het account.
Ik was zo blij om te lezen dat ik eindelijk toegang had tot mijn account dat ik bijna een gat in de lucht sprong van blijdschap.
Eenmaal ingelogd eerst eens een hoop onzin mailtjes verwijderd van facebook en een andere sociaal network site en daarna eens gekeken welke mails er verstuurd waren.
Uiteindelijk bleken er "maar" 2 mailtjes verstuurd te zijn tijdens mijn afwezigheid(gehackt zijn), maar het blijft heel naar om te merken dat je gehackt bent en hierna geen toegang meer hebt tot je account.
Maar goed...ik heb weer toegang tot mijn account. JIPPIE!!!

Het is qua herbelevingen en nachtmerries alles behalve rustig op het moment.
Sinds 2 weken gebeurd er heel veel tegelijk of kort na elkaar en het lijkt alsof het een doorlopend in nachtmerries en herbelevingen zitten is.
De laatste keer dat ik dit had was ongeveer een jaar geleden bij 1 herbeleving die toen 4-6 weken de hele dag en nacht doorging.
Dit soort periodes zuigen energie en het is enorm moeilijk om nog deel te nemen aan het dagelijks leven, om je dagelijkse taken te volbrengen en om een normaal gesprek met iemand anders te voeren.
+Alles draait op dat moment om de herbelevingen en de gevoelens die je ervaart.
Soms ben je de kluts zo ver kwijt dat je van voren niet meer weet dat je van achteren leeft is de uitdrukking dan, maar het betekent voornamelijk dat bij mij de beleving van tijd verstoord is, dat ik de minimale huishoudelijke dingen doe en dat het samen iets met mijn zoon doen toch vaak meer in stilte gebeurd dan gezellig kletsend.
Ik probeer het ondanks de herbelevingen wel zo te plannen dat ik de tijd dat hij op school zit echt gebruik om in de herbelevingen te zitten en me beroerd te kunnen voelen om zodra hij thuis is echt keihard te knokken om alle aandacht aan hem te kunnen geven.
Het is niet gemakkelijk, maar het lukt me wel en ik vraag juist op zulke momenten aan mijn zoon of ik voldoende aandacht voor hem heb.
Soms zegt hij nee, maar dan zegt hij ook wat er niet goed gaat, maar meestal zegt hij dat het voldoende is...al heeft hij nu wel de neiging soms om te zeggen dat ik hem onvoldoende beloon met cadeautjes en snoepjes...maar ja, dat is zijn wens, niet iets wat werkelijk klopt.

De pijn in mijn ribben neemt na 2 weken flink sterk te zijn geweest eindelijk af en de allergie die de vervangende huisarts verwachtte bleek inderdaad een allergie te zijn (huisstofmijt).
Door de prednison is mijn systeem een week lam gelegd en kon mijn lichaam zich herstellen om op eigen kracht daarna weer verder te gaan.
Door het goed wassen van mijn beddengoed(kussen, dekbed en gordijnen) en de kamer grondig schoon te maken is de grootste bron van klachten ook aangepakt.
Nu moet ik mijzelf alleen aanleren om in mijn agenda te zetten wanneer ik mijn beddengoed moet wassen en dit dan ook daadwerkelijk met regelmaat doen!
Ik ben erg moe van het schrijven geworden, ben er eigenlijk wel heel blij mee, want nu kan ik de nacht "afmaken" en hoop dat de nacht nu rustiger wordt.
Ik ga proberen nog wat te slapen, want nu wakker blijven gaat me niet helpen om stabieler te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten