Blogarchief

donderdag 17 oktober 2013

Een update...

Er is 3 maanden niets meer door ons geschreven, het lukte even niet om hier in te loggen. Mijn 2e emailadres is gehackt en ik blijf problemen houden met inloggen. Een update lukte dus niet, maar dat is deels ook te wijten aan het ontzettend moe zijn en me van dag naar dag slepen. Ik probeer voldoende te slapen, maar momenteel slaap ik overdag ook heel vaak omdat ik het echt niet red zonder te slapen overdag. Gisteravond viel ik daardoor ook in slaap op de bank. Ik weet niet of het komt doordat het herfst/winter begint te worden, omdat de wilde jacht weer in aantocht is, omdat ik te weinig slaap heb gehad of omdat ik gewoon niet lekker ben. Het voelt alsof ik grieperig ben. Eigenlijk wil ik dat ook in het midden laten. Feit is dat ik minder energie heb om alles te doen wat ik wil/nodig heb/moet en slaap al gauw 12-16 uur op een dag. Ik zit te dubben of ik de huisarts moet inschakelen omdat ik weet dat het niet "normaal" is om zo moe te zijn. De vraag is alleen of de huisarts iets kan vinden behalve iets wat infecties in het lichaam aangeeft dat verhoogd kan zijn.

Gistermiddag kreeg ik een kaartje van een vriendin. Ze schreef dat ze de kaart al een poosje in huis had en dat ze blij is met de vriendschap die we hebben.
De tekst op de voorkant van het kaartje zegt:"Wat bijzonder dat ik een vrien heb zoals jij. Je staat voor me klaar. Bent er voor mij. Jou leren kennen was geen toeval of speling van het Lot. Jij kwam in mijn leven door de hand van God. Bedankt dat jij mijn vriend bent."
Wat ontzettend lief en mooi om te zien dat ik belangrijk ben voor iemand anders en dat we op elkaar kunnen bouwen.

2 opmerkingen:

  1. heel veel sterkte...en inderdaad; wat lief dat kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie Elizabeth.
    Soms zijn vrienden precies op het juiste moment aanwezig om je even op te beuren als het niet lukt.
    Gelukkig begint door de prednison die ik als stootkuur heb moeten slikken is het hoesten en proesten wel enorm afgenomen.
    De huisarts(een vervanger) gaf aan dat hij dacht dat het allergie was.
    Nu hoop ik nog maar dat de prednison nawerking heeft en de rest van de klachten ook weghaalt en dat ik dan weer "normaal" ingesteld sta op de longmedicatie van alle dag.

    BeantwoordenVerwijderen