Blogarchief

donderdag 22 maart 2012

Zelfgemaakte portemonnee

Na lang wachten uiteindelijk vanavond de tijd gemaakt om iets te knutselen en wat leuks te doen.
Ik heb een pak taksi verknipt en omgebouwd tot een portemonnee.
Eigenlijk was het best even leuk om iets te doen wat geen afspraak, geen opvoeding en geen huishouding was en bovenal letterlijk niet meer kost dan een lekker pak drinken met een leuk printje, een eindje van een rolletje elektrotape, 2 nietjes en een stukje klittenband als sluiting.
Voor iets wat ik snel in elkaar gezet heb vind ik het best redelijk goed gelukt.
De nietjes heb ik nog wel afgewerkt met een extra stukje tape om je vingers te beschermen tegen krassen.

Dit is het resultaat:



1 opmerking:

  1. Die is leuk geworden zeg! En wat heb je dat netjes afgewerkt allemaal.. (dat vind ik altijd een probleem- maar het jou tenminste goed gelukt.)
    groeten en een fijn weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen