Blogarchief

maandag 20 februari 2012

Wat was vandaag een onwijs gave dag!

Wat was vandaag een onwijs gave dag! Zoveel overwinningen behaald, zoveel vrijheid mogen proeven en zoveel van God mogen ervaren. Wie had ooit gedacht dat God bergen vele malen groter dan de Mount Everest kon verzetten? Ik in elk geval niet! Ja God is almachtig, God kan alles, God geneest en hersteld, maar ondertussen was het toch een ja, maar... Het is geen ja, maar... het is JA!!! God IS almachtig, God KAN alles en God GENEEST en HERSTELD juist op die momenten dat wij het soms niet meer door lijken te hebben. Here God dank U wel voor Uw onvoorwaardelijke liefde voor mij en Uw werk in mijn leven. Een leven dat ik wil leiden naar Uw wil, een leven waarbij U op de 1e plaats staat. Vader dank U wel dat Jezus voor ons aan het kruis ging om de weg vrij te maken om weer tot Uw troon te mogen komen.
Ik heb vandaag mogen ervaren dat waar ik God toe heb gelaten de laatste weken en maanden God heeft ingegrepen in mijn leven.  God vraagt altijd je toestemming, maar Hij heeft vandaag ook laten zien dat als ik uitstap in iets wat ik lastig vind Hij mijn gesprekken met de anderen zegent en zorgt dat mijn angst als sneeuw voor de zon verdwijnt. 
Een vriendin vertelde mij vandaag iets uit haar leven en ik reageerde hierop naar haar toe met een heel simpel antwoord. Ik zei:"gooi niet je oude schoenen weg voor je nieuwe hebt". Haar respons was dat ze exact dit nodig had gehad en dat juist het simpele uitleggen maakte dat ze begreep wat ik bedoelde. Wanneer ik God het werk laat doen in mijn leven komen er mooie vruchten voort.

1 opmerking:

  1. Wat een zegen, dat er zulke mooie dagen zijn voor je. En ook als het wel eens niet helemaal goed gaat..toch blijven vertrouwen. Hartelijke groeten Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen