Blogarchief

vrijdag 3 februari 2012

Grote Schoonmaak

De afgelopen week is God hard aan het werk gegaan met de Grote Schoonmaak van mijn lijf, mijn ziel, mijn hart en mijn emoties.
Voor het eerst in jaren heb ik gehuild, kunnen huilen.
Eerst was het voor een 3 kwartier, nu is het meer wel dan niet geweest gister en eergisteren.

 De dag vandaag is best goed verlopen.
Vanmorgen ben ik wakker geworden met een beeld in mijn hoofd/gedachten en ik heb het uitgetekend.
Ik heb dit in een tekening uitgelegd.


Bij het kruis ligt een rugzak, mijn pijn, mijn verdriet.
Jezus is gestorven om de weg naar God weer open te zetten.
De voetstappen lopen bij het kruis weg.
Het hart is een huis, Gods huis.
God heeft de afgelopen dagen mijn pijn in Zijn handen genomen, mijn huis opgeruimd, hersteld en maakt het open.

2 opmerkingen:

  1. Mooi om te lezen. Ik ben je volger geworden.
    Want je blog trekt me aan.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jedidja,

    Dank je wel voor het volgen.
    Je bent welkom om mee te lezen.
    Hopelijk heb je iets aan de dingen die je leest.

    Groetjes,

    Hadassah

    BeantwoordenVerwijderen